Живота на Мун:

Биографията на най-голямия миротворец – д-р Мун

Взето от страницата Сектата на Муун: Мун, учение, дейност, семейство

„Живот отдаден в преследване на мира, като глобален миротворец“


Книгата става бестселър в родината му, Корея. Книгата е вече преведена и на Английски. Тя дава възможност на читателите да научат повече за този човек, чиито дела и цели бяха център на международно внимание последните десетилетия.

За повече информация относно д-р Муун следвайте линка:
http://peace2your.wordpress.com/2009…

Думи на преп. Сан Мьон Мун:

„Истинската любов е сърцето да даваме и даваме, и да желаем да продължим да даваме. Истинската любов е любов която дори забравя, че вече е дала любов и дава любов отново. Аз изживях целия си живот интоксикиран от такава любов. Не желаех нищо друго освен любов и отдадох цялата си същност в усилие да споделя любовта с мойте неоправдани съседи. Понякога пътя на любовта бе толкова труден, че коленете ми се прегъваха, но дори тогава аз чувствах щастие в сърцето си, отдадено да обича човечеството.

Дори сега аз съм испълнен с любов. Моята молитва е тази любов да стане река на мира, премахваща бариерите и преливаща до края на света достигайки до сърцата на читателите на тази книга. Все повече хора търсят начин да разберат повече за мен. Затова записвам моите преживявания още от детството.“

Сан Мьон Мун, Cheongpyeong, Южна Корея, 1 март, 2009.

Прочетете Биографията на мун/муун на Български:

Прочетете на Български: Живота на Сан Мьон Муун

Биографията и живота на Муун/мун на Български:

Вестници гърмят с Новини от Одвъдния свят


Есе: Пътя на любовта и щастието
Идеала на Международните сватби на д-р Мун
Методът на Силва: Разяснение на Принципа

Участвайте в Семинари:

Семейно обогатяване
Обединителния принцип
Обединителна мисъл
Брачната благословия

Свържете се с нас:

Посолство на Мира
Ул. Г. Бенковски 25, София
Тел: 02/ 983 2148

worldofheart@gmail.com

Семейната Федерация е НПО със специален статут в ООН.