На какво ни учи Муун, Мун


На какво ни учи Муун? Какво представлява сектата на муун?

На какво ни учи учителят Муун (Мун)



Учителят Муун ни учи как да постигнем истинска любов в семейството и в обществото. Думи на преп. Сан Мьон Муун: „Истинската любов е сърцето да даваме и даваме, и да желаем да продължим да даваме. Истинската любов е любов която дори забравя, че вече е дала любов и дава любов отново. Аз изживях целия си живот интоксикиран от такава любов." Още...


Сан Мьон Мун | Демност | Политици за Мун | Теолози за Муун


Биографията на д-р Сан Мьон Мун "Миротворец и обединител"


Отец Мун живее един живот изпълнен със страдания; богат живот на преживявания и успява да направи изключителен импакт в търсенето си за един по-добър свят; в търсенето на мир и хармония между всички нации в света.

Продължават поздравления на различни езици.. на испански, руски, английски..

включително и от личности като Пеле изразяващи поздравленията си за успеха на живота и биографията на д-р Мун и цялото му голямо семейстов

Много съм благодарен, че тази книга бе публикувана

Знам че преподобния д-р Мун му е даден много от Божествения дух.

Той наистина предвижда неща, които обикновенни хора като мен не са способни да видят

И в тази биография, която в момента е хит в Корея аз знам, че тя ще се превърне в хит по целия свят.

Всичко това което говори д-р Мун ми допада

аз много го уважавам

и винаги ще казвам, че ако не беше Федерацията която той основа
Тя се явява истинската организация която желае да постигне мир на света

Животът на д-р Сан Мьон Мун е пример, който според мен цялото човечество трябва да следва.

От бедното начало, с невероятно вдъхновение и визия за мир той създава множество институции

И още по съществено той вдъхновява хиляди и милиони хора по целия свят да оставят сремежите си за война и потърсят мира.

Това, според мен, е грандиозния му принос към човечеството - особенно в 20 и 21 век.

Бразилският футболист, Пеле

Пеле поднася поздравленията си и най добри пожелания към преп. Мун и подкрепата си за усилията му за световен мир.

С подкрепата на Пеле преп. Мун основа Купата на мира чрез която футболът може да допринесе да премахне бариерит между хората.

Благодаря ти за твоята грижа

Благодаря ти за твоето следване

Благодаря ти за твоето духовно величие

в твоите усилия и работа за постигането на мир и справедливост

и за сплотяване на семейството на Бог

Знай, че дори и тук, от Съединените Щати, ние се молим за теб и с теб.

Генерал Нам Пьонг Чо

Аз съм уверен, че тази книга ще вдъхнови и предложи визия за бъдещото поколение.

Искрено се надявам, че философията на д-р Мун ще се предаде на поколенията

за хилядолетия напред.

Бивш Министър по политическите афери, Ким Пьонг Тег

Да продължаваш все така да си факелът осветяващ пътя на всички хора

които търсят пътя на надеждата.

Моля се да си здрав и силен докато денят на мира разцъфти и покрие земята.
Съветник в парламента, Ким-те Он

Тази книга ми даде добра възможност дълбоко да рефлектирам върху изключителния живот на д-р Сан Мьон Мун, който измина трънливия път на мълчанието с единствената цел за Мира. Прочети Биографията

На какво ни учи Муун мун? Какво представлява сектата на муун мун?

No comments: